Saturday 9 July 2011

words that keep us up!

Don't go back into an old love,no matter how strong it is,because its like reading a book over & over again when u already know how it ends.

sebab tu, we should forget if we already knew what will happen if we accept him/her one more time. sanggup ker dikecewakan sekali lagi if perkara yg sama berulang lagi?

  • forget what hurt u in your past, but never forget what it taught you.

pengalaman mengajar kita erti hidup.ada yang mengajar kita supaya tabah. ada yang mengajar kita supaya jangan terlalu berharap. ada yang mengajar kita supaya lebih berusaha di masa yang akan datang dan macam macam lah..memang pengalaman itu pahit tapi ambil pengajaran daripada apa yang sudah terjadi untuk mengelakkan pahit itu kembali kembali..boleh?

Respect those people who find TIME for u in their busy schedule" but Love those people who NEVER SEE their schedule when u need them.

hormati orang tu if dia perlukan masa untuk diri dia sendiri, bersendirian ker, dgn family dia ker.. yanag penting dia ada bersama kita bila kita betul2 memerlukan dia di kala kita kesusahan, sedih dan memerlukan seseorang utk cheer us up.. baru kita akan tahu siapa yang betul2 pentingkan kita atau tak. kn? =p

  •  You may never know how much you impacted someone's life until you are no longer a part of their world 

bila kita dah tkde hubungan pape dah dengan seseorang. hubungan persahabatan or kekasih hati, baru kita akan sedar betapa hidup ini lain n sedih or rasa tak complete bila dye takde. sebab dia dah tak wujud n jauh tinggalkan hidup kita. so,hargai lah sesiapa yer.. :)

A soulmate is someone who will make you the most "you" that you can possibly be.
soulmate never change us to be what he/she likes us to be, but he only will make us to become the best that we can be..
  • if you lose something,let it go,but when it comes back, that's how u know

don't waste time looking back on what you have lost. MOVE ON, for life is not meant to be traveled backwards.
btol tu.. kehidupan adalah sentiasa kehadapan.. jangan bazir kan masa ingat kenangan yang menyedihkan. life must go on.. =)

  • sometimes u decide to hold on. sometimes u decide to let go. but the most hardest decision is when u think which one to do.
perkara paling susah ialah apabila kita tak tahu apa patut kita buat ; sama ada melepaskan dia pergi atau masih bertahan pada dirinya. jadi anda berada pada situasi ditengah tengah.. pikir masak masak..jangan separuh masak tau! =p
perfect relationship is not that u never angry,upset or irritated with each other. its about how fast u resolve and bounce to normal again.

agreed. :)


No comments:

Post a Comment